Recenzia Bylinkových rozprávok

Ak stále váhate, či by bola rozprávková kniha Bylinkové rozprávky vhodným čítaním pre vaše detičky, možno vám pomôže práve táto „recenzia“ od našej poradkyne, pani Janky Matejčíkovej.

„Som starou mamou štyroch rozkošných vnučiek. Užívam si každú chvíľu, keď môžem byť s nimi. Keď sme spolu, večer si s dvomi staršími, šesťročnými vždy čítame príbehy alebo rozprávky. Preto som veľmi uvítala, keď som sa dozvedela, že aj JUST pripravil možnosť objednať si niečo zaujímavé pre deti a to knižku rozprávok. Bola som veľmi zvedavá aká bude, aké príbehy v nej budú a či sa hlavne bude páčiť mojím vnučkám. A veru kniha nesklamala. Už na prvý pohľad ma veľmi zaujala. Krásny obal, nádherné ilustrácie. Čakala som však, ako sa bude páčiť mojim dievčatám. A tak sme si počas desiatich večerov spolu užívali Bylinkové rozprávky. Dievčence sa tešili na večerné čítanie rozprávok a s napätím čakali, ako bude pokračovať príbeh princeznej Justínky, princa Nariana a ich priateľov a pomocníkov. Rozprávali sme si o bylinkách, ako vyzerajú, ktoré sme videli na lúke, či u nás v záhradke a ako vyzerajú z nich urobené „deduškove“ krémiky či sirupy. Mojim dievčatám žiarili očká, keď celý príbeh skončil šťastne a princezná Justínka a princ Narian mali svadbu. Bolo to nádherných desať večerov s mojimi vnučkami a mojím JUSTom. A nakoniec sme spolu doplnili aj hádanky v Bylinkovej maľovanke. Chcela by som sa poďakovať za seba, za moje vnučky, ale určite aj za ďalšie staré mamy, či mamky a deti za túto krásnu knihu. Vďaka patrí predovšetkým autorom, úžasnej ilustrácii a ďalším, ktorí sa podieľali na tejto krásnej knihe, teda aj spoločnosti JUST.“

Okrem príjemného čítania vám kniha prinesie aj dobrý pocit z pomoci druhým, pretože z každého predaného kusu putujú 2 € do Nadácie JUST SLOVENSKO.
Viac o knihe Bylinkové rozprávky sa dočítate v decembrovej aktualite. V prípade záujmu o túto publikáciu sa prosím obráťte na svojho odborného poradcu.