História spoločnosti Nahrin AG sa vyznačuje pozoruhodným podnikateľským duchom a neustálou inováciou. Od svojho založenia v roku 1954 sa spoločnosť z malebného Sarnen vo Švajčiarsku vypracovala na známeho hráča v oblasti potravín a výživových doplnkov. Poďme sa spoločne pozrieť na jej pôsobivý vývoj.
1954 |
Spoločnosť Nahrin AG je založená v malebnom Sarnen v srdci Švajčiarska. Spoločnosť sa už špecializovala na výrobu a obchod s potravinami. |
1956 |
Na súčasnom mieste je slávnostne otvorená nová administratívna budova s priľahlou výrobou, logistikou a skladom. Nahrin AG zároveň spúšťa priamy predaj základných kuchynských produktov vrátane bujónov, korenín, omáčok a polievok. |
1973 |
Sortiment rozširujú exkluzívne multivitamínové prípravky Narosan®. Nové výživové doplnky na báze ovocných štiav kombinujú základné vitamíny, minerálne látky, stopové prvky a rastlinné extrakty. |
1974 |
Rodina Jüstrich preberá Nahrin AG a prináša vlastnú víziu a odborné znalosti, ktoré dodnes formujú rodinný podnik. |
1975 |
Nahrin AG stále viac diverzifikuje svoj sortiment smerom k výživovým doplnkom a produktom podporujúcim zdravý životný štýl. |
1982 |
Nahrin AG začína svoje prvé exportné aktivity a predáva svoje vysokokvalitné potravinárske výrobky do zahraničia. Táto expanzia predstavuje dôležitý krok v histórii spoločnosti a otvára nové príležitosti pre rast a medzinárodné pôsobenie. |
1982 |
Spoločnosť uvádza do prevádzky svoj prvý vysokoregálový sklad, ktorý je vybavený inovatívnym otočným vežovým zakladačom. Tento moderný skladový systém s 3000 paletovými pozíciami predstavuje míľnik v skladovom hospodárstve a logistike spoločnosti Nahrin AG. |
1984 |
Ako priekopník vo výrobe bujónov prináša Nahrin AG na švajčiarsky trh jeden z prvých zeleninových bujónov bez tuku vo forme pasty. Tento inovatívny produkt pod názvom „Zeleninový extrakt“ sa rýchlo ukázal ako bestseller a tento status si udržiava dodnes. |
1986 |
Rast si vyžaduje modernú novostavbu s priestormi pre administratívu, výrobu a logistiku. Uvedenie do prevádzky predstavuje dôležitý míľnik vo vývoji spoločnosti. |
1987 |
Nahrin AG prináša na trh Artičokový nápoj, horký nápoj na podporu trávenia, ktorý je dodnes úspešný a je stálou súčasťou sortimentu spoločnosti. Skvelý aperitív, ale i digestív. |
1987 |
Ako priekopník začala spoločnosť Nahrin AG veľmi skoro využívať geotermálne tepelné čerpadlá na výrobu energie. S týmto ekologickým systémom vykurovania podniká spoločnosť prvý prelomový krok smerom k udržateľnosti. |
1990 |
Spoločnosť začína zmluvnú výrobu pre externé spoločnosti. To zahŕňa odborné znalosti pri vymýšľaní nápadov, vývoji receptúry až po výrobu, plnenie a balenie produktu. |
1995 |
S nástupom Michela Jüstricha do vedenia spoločnosti sa v Nahrin AG začína nová éra. Ako zástupca tretej generácie rodiny Jüstrichovcov nastupuje na pozíciu CEO a pokračuje tak v rodinnej tradícii. Vedie spoločnosť do budúcnosti s novými nápadmi a inovatívnymi prístupmi. |
2000 |
Nahrin otvára ďalší predajný kanál s online objednávkou, ktorý umožňuje zákazníkom rýchlo a jednoducho nakupovať. |
2003 |
Podiel objemu exportu prvýkrát dosahuje 50 %. Zároveň je spustený do výroby prvý systém plnenia kapsúl, aby uspokojil rastúci dopyt po výživových doplnkoch. |
2005 |
„Storočná“ povodeň spôsobila na budove značné škody. Napriek tomu môže byť nový, plne automatizovaný výškový sklad uvedený do prevádzky ešte v tom istom roku. Rozšírením sa zdvojnásobí plocha pre oddelenie logistiky a výroby, čo umožní nové kapacity a zvýšenie efektivity. |
2016 |
Nahrin sa úplne vyhýba používaniu palmového oleja. Rastúci počet plantáží palmy olejnej ničí dažďové pralesy a spôsobuje ekologické problémy v krajinách ich produkcie. |
2019 |
Ako generálny riaditeľ spoločnosti Nahrin AG preberá Felix Obrist celkovú prevádzkovú zodpovednosť. Michel Jüstrich ostáva v spoločnosti ako predseda predstavenstva. |
2020 |
Inštaláciou fotovoltických prvkov do výrobných, skladovacích a kancelárskych priestorov zvyšuje Nahrin AG príspevok k udržateľnej orientácii spoločnosti. 924 novoinštalovaných solárnych modulov na strechách Nahrin AG dodáva pri plnej kapacite až 270 000 kWh elektriny. |
2020 |
Nová identita značky a redizajn obalov kuchynských produktov dodáva značke Nahrin a produktom moderný a súčasný vzhľad. |
2021 |
Exportný partner Swisscare-Nahrin v Taliansku sa stáva 100 % dcérskou spoločnosťou Nahrin. |
2022 |
Nový a príjemný veľtržný stánok s inovatívnou samoobslužnou pokladňou modernizuje a zlepšuje zážitok z nakupovania na veľtrhoch. Špičkové moderné zariadenie zaisťuje väčšiu profesionalitu a svieži vzhľad. |
2023 |
Prepracovaný vzhľad a nové, kvalitné balenie výživových doplnkov vo forme kapsúl a multivitamínových prípravkov Narosan® zohľadňujú zvýšené nároky spotrebiteľov. |
Zdroj: Nahrin AG
Ikony: freepik.com