Áno, v nadpise odkazujeme hlavne na nové logo švajčiarskeho výrobcu, ale nie je to len identita, v čom je spoločnosť Nahrin AG naklonená prírode.
Zelená komunikácia
V roku 2020 produkty Nahrin oslávili 25 rokov na našom trhu. Zhodou okolností sa práve vtedy táto spoločnosť rozhodla vytvoriť nové poňatie svojej identity v očiach zákazníkov i poradcov. Nie len logo, ale i celková koncepcia je čistejšia, prehľadnejšia a zrozumiteľnejšia, pretože dáva vyniknúť kľúčovým prvkom, medzi ktoré patria hlavne prírodné ingrediencie, zdravý životný štýl, čerstvé suroviny. Oddelenie, ktoré sa vo švajčiarskom Nahrine stará o „brand“, čiže značku a jej vnímanie na trhu, napríklad zjednotilo spôsob, akým sú témy spojené s výživou a kuchyňou zobrazené. Často sa tak v ich komunikácií stretneme s profesionálnymi fotografiami hotových pokrmov, ktoré vznikli použitím kvalitných surovín a kuchynského radu produktov Nahrin. Dôraz sa kladie tiež na poskytovanie vyčerpávajúcich informácií o produktoch na webe www.nahrin.ch. Pokiaľ sa pozriete napríklad na korenie alebo doplnky stravy, môžete si pozrieť minigalériu, v ktorej sú aj ukážky skutočnej podoby kapsúl, tabliet či prášku – jeden príklad: ArtiFit Caps Plus – hneď pod obrázkom balenia je miniatúra s ukážkou kapsúl.
Zelený prístup
Spoločnosť Nahrin AG pamätá tiež na prírodu a usiluje o udržateľnosť. To nesúvisí len s používaním obalových materiálov, ktoré je možné recyklovať, ale napríklad i s používaním lokálnych surovín (napr. švajčiarskeho repkového oleja namiesto dovážaného palmového oleja) alebo surovín, ktoré ich dodávatelia vytvárajú s ohľadom na životné prostredie. Nahrin v súlade s certifikátom ISO 9001 pristupuje zodpovedne k životnému prostrediu napríklad tým, že získava teplo z geotermálnych vrtov alebo energiu vďaka solárnym kolektorom umiestneným na strechách – pozrite si ich na videu z vtáčej perspektívy! Medzi ďalšie aktivity zamerané na šetrenie zdrojov i prírody patrí napríklad aj triedenie odpadu, rekuperácia tepla alebo používanie úsporného LED osvetlenia.